wtorek, 24 stycznia 2012

( 3 ) "Poczytaj mi, mamo. Księga druga"


Opracowanie Zbiorowe
Wydawnictwo Nasza Księgarnia
2011
278 stron
Ocena 6 / 6







Druga część zbioru bajek z serii " Poczytaj mi mamo" , tym razem również nie można czuć się zawiedzionym sięgając po tę książkę. Książka pokazała się w sprzedaży pod koniec 2011 roku i również była prezentem gwiazdkowym. Kolejne powroty do wspomnień z lat dziecięcych, chociaż przyznam szczerze, że tym razem byłam jeszcze bardziej pozytywnie zaskoczona gdyż odkryłam dokładnie 2 bajki, których wcześniej nie znałam ( a byłam przekonana, że miałam wszystkie książeczki z tej serii ). Pokazała się w końcu moja ulubiona bajka z dzieciństwa " Co w rurach piszczy " a Maluch w tej Księdze też ma oczywiście faworyta, a raczej dwóch : " Zarozumiałą łyżeczkę " i naturalnie " W aeroplanie ". Żeby  stało się zadość, znowu mamy 10 tytułów:
- " Zarozumiała łyżeczka " Elżbiety Szeptyńskiej
- " Kiedy byłam mała " Danuty Wawiłow
- " Mój piękny, złoty koń " Wandy Chotomskiej
- " Kto kiedy zasypia " Marii Łastowieckiej
- " Kącik ze smokiem " Heleny Bechlerowej
- " W aeroplanie " Juliana Tuwima
- " Co mam " Małgorzaty Musierowicz
- " Ptasie ulice " Tadeusza Kubiaka
- " Trzymaj się, Kamil " Wandy Chotomskiej
- " Co w rurach piszczy " Sławomira Grabowskiego i Marka Nejmana
W tej księdze tak samo jak w pierwszej zachwycają ilustracje, jak się okazuje od dzieciństwa byłam fanką Edwarda Lutczyna, i piękne wydanie. Idealny prezent dla dziecka a może przede wszystkim dla rodziców :), już się nie mogę doczekać Księgi Trzeciej.

1 komentarz:

  1. Jestem ciekawa kiedy zostanie wydana 3 księga:) Mam nadzieje że niedlugo bo jestem fanką tej serii!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...