wtorek, 24 stycznia 2012

( 2 ) "Poczytaj mi, mamo. Księga pierwsza"


Opracowanie Zbiorowe
Wydawnictwo Nasza Księgarnia
2010
278 stron
Ocena 6 / 6









Tę książkę zdecydowanie polecam , znajdują się w niej bajeczki, które były wydawane w latach 80- tych w serii "Poczytaj mi mamo" jako małe kwadratowe książeczki. W Księdze pierwszej  możemy przeczytać 10 bajeczek :
- " Daktyle " Danuty Wawiłow
- " Noc kota Filemona " Sławomira Grabowskiego i Marka Nejmana
- " Kolczatek " Heleny Bechlerowej
- " Wilczy apetyt " Sławomira Grabowskiego i Marka Nejmana
- " Chcę mieć przyjaciela " Danuty Wawiłow
- " Niebieska dziewczynka " Janiny Porazińskiej
- " Cień pradziadka " Sławomira Grabowskiego i Marka Nejmana
- " Przygoda na balkonie " Heleny Bechlerowej
- " Agnieszka opowiada bajkę " Joanny Papuzińskiej
- " Zaczarowana fontanna " Heleny Bechlerowej
Książkę dostał Maluch od gwiazdki w 2010 roku i okazała się hitem, jest rewelacyjna dla dziecka w każdym wieku. Od ponad roku naszym hitem są " Daktyle " z ilustracjami Edwarda Lutczyna, chociaż pomału Maluch przestawia się na dłuższe bajeczki. Sama z chęcią wróciłam do dzieciństwa , bo kto z nas nie miał tych książeczek. Jest to książka, która rośnie z dzieckiem, bajeczki bez przemocy a do tego świetne ilustracje i piękne wydanie.

1 komentarz:

  1. Świetny pomysł z książkowym blogiem:) Oczywiście zostaję:) Co do serii "Poczytaj mi mamo" pamiętam ją z dzieciństwa - wydawana była wówczas w formie małych, kwadratowych książeczek. Mam zamiar zakupić nowe wydanie dla mojej córci:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...