niedziela, 22 kwietnia 2012

" Zabójcze umysły " teraz do przeczytania

Jakiś czas temu w na moim drugim blogu TU brałam udział w zabawie polegającej na opisaniu ulubionych seriali telewizyjnych . Wówczas też podzieliłam się z Wami moją fascynacją serialem " Zabójcze umysły " - dla przypomnienia :




Serial opowiada o Agentach FBI, którzy dzięki swojej nieprzeciętnej wiedzy pomagają odnajdywać przestępców , portrety psychologiczne które tworzą są niesamowite i niejednokrotnie pomagają ująć np. seryjnych morderców. Serial o zapleczu pracy kryminologów i psychologów wciąga od pierwszej minuty, polecam .

Natomiast 4 dni temu miała miejsce premiera pierwszej książki z serii " Criminal minds - zabójcze  umysły " pt. " Zabójcze umysły - ostre cięcie " 


Zainteresowanych odsyłam na stronę Zbrodni w Bibliotece, która objęła ją swoim patronatem.

Dla takiej nawiedzonej fanki tego serialu jak ja to świetna wiadomość i okazja do śledzenia kolejnych, niesamowitych akcji Gideona i reszty ekipy. Jestem przekonana, że uda mi się skompletować całą serię do czego i Was zachęcam :)

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...