piątek, 24 sierpnia 2012

( 28 ) " Zabójcze umysły. Ostre cięcie " Max Allan Collins

Max Allan Collins
Wydawnictwo Oficynka
2012 rok
294 strony
Ocena  5,5 / 6


W końcu udało mi się przeczytać książkę, która czekała na mnie w Polsce :) Jestem ogromną fanką serialu : Criminal Minds i chyba wszystkie odcinki miałam szczęście pooglądać. Tym bardziej byłam ciekawa, jakie wrażenie pozostawi ta książka. 

W " Ostrym cięciu " Jednostka Analiz Behawioralnych FBI po dowództwem agenta Aarona Hotchnera poszukuje mordercy bezdomnych z miasteczka Lawrence ( w stanie Kansas ). Autor krótko przedstawia wszystkich członków Jednostki i tak poza Hotchnerem, mamy : Jasona Gideona , Dereka Morgana, Emily Prentiss, Spencera Reida, Jennifer Jareau i Penelopę Garcia. Myślę, że dzięki temu iż oglądam serial od razu udało mi się wciągnąć w akcję. Cały zespół pracuje nad sprawą mordercy, kiedy pojawia się zgłoszenia zaginięcia pewnej studentki, czy te sprawy są połączone ? Agenci wkraczają w umysł mordercy i próbują odkryć jego kolejny krok, zaczyna się walka z czasem, czy uda im się ująć sprawcę zanim zabije kolejną osobę, co z zaginioną Kathy Bonder ? Podobnie jak w serialu zakończenie będzie zaskakujące.

Przyznam, że obawiałam się że książka nie dorówna filmowi ale miło mnie zaskoczyła. Szybka akcja nie pozwala się nudzić, bohaterowie dokładnie tacy jakich znam , bardzo szybko przeczytałam całą. Czekam teraz z niecierpliwością na kolejne książki z tej serii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...